.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران بارانی است/صیادی ممنوع
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: اواخر امروز شاهد افزایش ابر هستیم که از سمت غرب استان همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی اظهار کرد: امروز آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری است و از اواخر امروز شاهد افزایش ابر هستیم که از سمت غرب استان همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

وی افزود: روزهای پنج‌شنبه و جمعه با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد ابرناکی آسمان گاهی همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعدوبرق در آسمان استان باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: همچنین ارتفاعات مازندران گاها مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه عمده گذر این سامانه بارشی گذر عصر پنج‌شنبه تا صبح جمعه است، گفت: انتظار داریم میزان بارش در مناطق غربی استان از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی یادآور شد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به بندرامیرآباد با 31 درجه و خنک‌ترین دما مربوط به بلده با 6درجه سانتی‌گراد بوده است و همچنان دمای هوای مرکز مازندران بین 17 و 30 درجه متغیر بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوای مازندران طی پایان هفته جاری به‌صورت نسبی کاهش می‌یابد.

*نامساعد بودن دریای مازندران

رئیس هواشناسی دریایی مازندران نیز اظهار کرد: براساس خروحی مدل‌های جوی و دریایی، از بامداد پنج‌شنبه پنجم مهر تا عصر جمعه سرعت باد در نزدیک ساحل تا 12 متر بر ثانیه(حدود 45 کیلومتر بر ساعت) و دور از ساحل تا 15 متر بر ثانیه(حدود 60 کیلومتر بر ساعت) پیش‌بینی می‌شود.

باقر سلطانی افزود: ارتفاع موج طی این مدت در نزدیک ساحل تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا 3.5 متر پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نامساعد بودن دریا انجام فعالیت‌های صیادی ممنوع اعلام شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.